ISO 20000-1

Како да демонстрирате квалитет
Како интегративна компонента во многу работни процеси и производи, информатичката технологија има одлучувачко влијание врз економската одржливост на организациите од сите видови – една важна причина зошто сè повеќе од оние кои носат одговорност активно ја разгледуваат темата. Многу услуги и производствени процеси се повеќе се засноваат на синџири на снабдување поддржани од ИТ.

На крајот, дефинираните карактеристики на ИТ производите, опремата и услугите одлучуваат за нивната економска вредност. Затоа, од витално значење е да се обезбеди највисоко ниво на доверливост, функционалност и безбедност, а исто така да може да се покаже на надворешниот свет.

Како да гарантирате висококвалитетна услуга

Сертификатот според ISO 20000-1 покажува дека вашата организација е способна да планира ИТ процеси и да ги имплементира и подобри додека ги исполнува минималните меѓународни стандарди. Стандардот ги покрива барањата кои се поставени на Систем за управување со услуги (SMS) и особено на професионален систем за управување со ИТ услуги (ITSM) и се применува за сите организации кои нудат услуги за управување со ИТ услуги. Со исполнување на барањата на ISO 20000-1, организациите го гарантираат квалитетот на услугите што ги нудат и со објективен доказ за сертификација можат да му кажат на надворешниот свет дека можат да обезбедат сигурни и економични перформанси. Фокусот природно е на желбите и потребите на купувачот. Системот за управување воспоставен во рамките на ISO 20000-1 значи дека можете да понудите насочена и услуга оптимизирана за трошоците. Вие обезбедувате конкурентни предности на долг рок и ги зајакнувате вашите перформанси и конкурентност на пазарот.
Библиотеката за ИТ инфраструктура обезбедува добра подготовка за сертификација според ISO 20000-1. Се состои од збирка на предефинирани процеси, функции и улоги во однос на ИТ инфраструктурите на организациите. Тие служат како препораки за најдобра практика која може да биде основа за давателите на интернет услуги кои сакаат да понудат услуга со висок квалитет. Стандардот ISO 20000 е договорен со ITIL.

TÜV NORD CERT ги поддржува организациите во дефинирањето на потребните карактеристики и во развојот на концепти кои овозможуваат да се постигнат овие карактеристики. Тоа значи дека не само компаниите се на безбедна страна кога станува збор за информатичката технологија, туку и нивните клиенти. Бидејќи врз основа на нашите сертификати, организациите можат да кажат дека обезбедуваат квалитет на највисоко ниво – и можат да го покажат без сомнение. Аспект кој станува особено важен кога станува збор за прекини на производството, дефекти на производот и барања за штети. Специфичните услуги што ги нуди TÜV NORD CERT во областа на ИТ се аудит и сертификација на процесите на една ИТ организација.

Придобивки од сертификација според ISO 20000-1

Аплицирајте за сертификација според ISO 20000-1 и добијте ги овие придобивки:

  • Ефективен и ефикасен дизајн на ИТ процеси
  • Доказ за способност за обезбедување ИТ услуги специфични за клиентите (Договори на ниво на услуга)
  • Континуирано подобрување на ИТ услугите преку испробани и проверени процеси и методи
  • Спречување на дефекти, грешки и неуспеси
  • Поефикасно користење на ресурсите и зголемување на продуктивноста во основната дејност
  • Зголемено задоволство на клиентите и доверба на клиентите
  • Зголемување на транспарентноста во рамките на Организацијата